Bladmuziekcollectie

De Andriessen/De Klerk Stichting heeft een omvangrijke collectie bladmuziek van Hendrik Andriessen en Albert de Klerk. Musici kunnen deze bladmuziek gebruiken. Op die manier willen we het uitvoeren van muziek van Andriessen en De Klerk stimuleren.

Een digitaal overzicht van het aanwezige materiaal kunt u downloaden:

> Bladmuziekcollectie Andriessen/De Klerk Stichting

Reglement

Voor het uitlenen van bladmuziek hanteren wij het onderstaande reglement:

• Bladmuziek uit onze bibliotheek kan gratis worden geleend. Voor het uitlenen vragen wij een borg van €100,00. Na ontvangst van de borg, wordt de gevraagde bladmuziek per aangetekende post aan u verstuurd. U dient de borg over te maken naar rekeningnr. NL12 INGB 0003 6318 72 t.n.v. Andriessen/De Klerk Stichting.
  • U kunt de bladmuziek voor een periode van 3 maanden lenen. Indien gewenst kan in overleg met ons deze termijn worden verlengd.
  • U mag in principe geen aantekeningen aanbrengen in op de bladmuziek. Als u dat toch wilt doen, doe dat dan met een zacht potlood. Voordat u de bladmuziek aan ons retourneert, dient u de aantekeningen uit te gummen. Als wij bladmuziek terugontvangen waarbij de aantekeningen niet of onvoldoende zijn uitgegumd, vervalt de borg die u heeft betaald aan de Andriessen/De Klerk Stichting.
  • Nadat wij de geleende bladmuziek van u hebben terugontvangen, ontvangt u de betaalde borg op uw rekening retour, met inhouding van de verzendkosten die wij hebben gemaakt (indicatie: €10,00 tot €15,00).
  • De bibliotheek wordt beheerd door Erik Jan Eradus, bestuurslid van de Andriessen/De Klerk Stichting en organist van de St. Josephkerk in Haarlem. Voor vragen over het lenen of reserveren van bladmuziek kunt u met hem contact opnemen: ejeradus@hotmail.com. U kunt ook ons algemene mailadres gebruiken: adkstichting@gmail.com.

Een initiatief van:
Andriessen/De Klerk Stichting
Willemstraat 12
8601GH Sneek

adkstichting@gmail.com

Ontvang onze Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van alle informatie en wetenswaardigheden over de Andriessen/De Klerk Stichting. Inschrijven nieuwsbrief >>