Agenda

In de agenda vindt u een overzicht van concerten waarin muziek van Hendrik Andriessen en/of Albert de Klerk wordt uitgevoerd. Het betreft zowel concerten die door de Andriessen/De Klerk Stichting worden georganiseerd als concerten die door anderen worden georganiseerd.

Voert u binnenkort muziek uit van Andriessen en/of De Klerk? Laat het ons weten via adkstichting@gmail.com, dan nemen we het concert op in ons overzicht.

Bakenessergracht

Kamermuziekconcert

4 juni 2023 | 15.00 uur | Lutherse kerk Haarlem | € 15.00

Op zondag 4 juni 2023 organiseren we samen met de Stichting Maurice Pirenne een concert in de Lutherse kerk te Haarlem. Op het programma staan werken van onder meer Hendrik Andriessen, Albert de Klerk en Maurice Pirenne. Uitvoerenden zijn Maaike Aarts (viool), Maartje Coolen (sopraan) en Leonard & Lucas van Lier (piano).

Bestel uw kaarten >

Een initiatief van:
Andriessen/De Klerk Stichting
Willemstraat 12
8601GH Sneek
adkstichting@gmail.com

Ontvang onze Nieuwsbrief
Blijf op de hoogte van alle informatie en wetenswaardigheden over de Andriessen/De Klerk Stichting. Inschrijven nieuwsbrief >>